pátek 21. dubna 2017

Zima na miminko?

V týdnu jsem se procházela s malou venku, zastavila mě paní s otázkou kolik jí je... novorozenec už to není, blížíme se k půl roku... "no tak to je jasný, to můžete být venku i v téhle zimě, my máme teď osmidenní miminko a na to je zima" .... já rodila na zimu, tak jsem jí chtěla říct, že 4 stupně mě nemůžou rozhodit ani s novorozencem... v podstatě v tomhle počasí jsme odcházely z porodnice a druhý den si to štrádovaly k doktorce. A tak jsem se nadechla: "my se narodily na zimu..." a víc jsem neřekla, paní se chytila slova: "ale teď už jste velký, to můžete být venku, tak my otevřeme doma okno, to bude stačit." ...  jak doporučila doktorka, pokud není větší mráz jak -5, můžete jít na procházku, a tak jsme každý den, minimálně půl hodinky až dvě, venku byly. Nikdo z toho neomarodil, naopak jak moc dobře se spinkalo na čerstvým vzduchu! Ale chápu, když jsou mrňavounký, člověk se o ně bojí o zlatíčka :)

Žádné komentáře:

Okomentovat