sobota 8. dubna 2017

For Family 2017

Za mě zaměřeno hlavně na For Kids.
Předem nebylo moc času na nastudování rozmístění hal, ale nečekala jsem, že by s tím měly být problémy, takže tu trochu volného času, co mám, jsem věnovala studiu doprovodného programu a přednášek co by mě zajímaly.
Chtěla jsem vidět vaničkování a informace o dětské noze.
Už příjezd mi lehce zkomplikoval prcek, delší spánek  + delší jídlo... a samozřejmostí je, že jako první vjedu do haly For Pets :-) ... pak vám to zkrátím, maraton sem, tam, sem tam... hala č.1 zavřená (sakra tam někde má být ten program) a když už jsme se blížila k cíly začalo se v kočáře hlasitě protestovat, že nic nevidí až k následnému hladu. ... z programu jsem neviděla nic.
Tak alespoň projedeme stánky. Vyzkoušela jsem Manducu, nakoupila latkovky Petitlulu (za super ceny!) a vzdala to... hluk, spousta lidí ... aspoň to málo co jsem chtěla jsem stihla a víc nás netrápila a raději jsme vyrazily na tichou procházku..

Pokud někdo ve čtvrtek míjel pískající dítko na celou halu v mém náručí, :-) zdravím Vás.

Žádné komentáře:

Okomentovat